måndag 1 februari 2010

Kari Traa

Första dagen som jag har känt mig mer LEVANDE än död;)
Första dagen som jag är uppe innan tolv,
och känner mig relativt pigg.
Hostan och snörvlandet gör mig dock påmind om att hälsan inte ännu är oki-
men jag är på god väg att friskna till.
Anna ringde och bjöd över mig på kaffe och paj.
Sällskapssjuk var bara förnamnet på mig.
Har knappt haft social kontakt med någon
( förutom sambon) sedan i torsdags- och att äntligen få träffa Anna var den stora lyckan idag.
Å jättegrattis till dig vännen;)!!!Skjutsade Anna till jobbet, och fortsatte kursen mot Ica Maxi, och sedan stan för att lämna tillbaka min kavaj. Blev 2 nya toppar/ t-shirts från Gina- som passar finfint till kavajen. Tänk va man kan bli glad för lite- idag åkte jag hem med ett leende från stan av den enkla anledningen att jag inte var helt slut som människa efter ärenden på stan...( Se gårdagens inlägg) Jag pratade med "the boss" idag, och han skrattade när jag ringde: " hur mår du egentligen?" - 5 dagars förkylning sätter sina spår på rösten. Han var sådär lagomt sugen på att få tillbaka mig på "jobbet" innan jag blivit helt kry- jag förstår. Vi har gjort en deal, att jag ska börja senare så får jag se hur dagsformen är imorgon. Kvällen är, som ni har märkt - och dagsformen är fortfarande relativt bra- men bra? Nja, det kan jag inte påstå. En dag i taget.

Sjuk sugen på att få träna. Längtar efter att bli riktigt svettig, och skakig i kroppen...
Det har inte blivit många brända kalorier de senaste dagarna, däremot har jag brännt en hel del timmar på nätet. Bl a har jag besökt Kari Traa.
Så här kommer mina "lilla" önskelista;)



Som ni förstår kan listan göras ännu längre. Så mycket snyggt- så liten plånbok.
( Nu tunnare än vanligt, men garderoben har fått sig ett lyft;)
Nu ska strax göra mig klar för natten. Hoppas på en dag i Säter imorgon:)


Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon