torsdag 4 februari 2010

Känner mig stark!

( Bjuder på en gammal goding;)

Jag känner mig så glad idag för att:

  • Jag träffade några av bandytjejerna igår- såg på bandy i "snöstorm" med ett leende och kände mig så glad att de är en del av mitt liv.
  • Jag fick gosa med en underbar hund vid namn Olympe, och fick en värmande blick av en jättego liten kille vid namn Noel igår.
  • Jag har jobbat två dagar, och bussen har INTE varit försenad.
  • Jag är MYCKET piggare.
  • Jag trivs jättebra på min Lia.
  • Jag ska på Sthlm furniture fair nästa vecka.
  • Jag fick sova hela natten igår! Jag hade tom snarkat- jag nekar in i det längsta:)
  • Jag har färgat håret och det blev ingen överraskande färg.
  • Min kära vän Anna har fått jobb- Som du är så värd!
  • Anders hade lagat taco när jag kom hem från jobbet idag.
  • Jag ska åka till Sälen imorgon med min bästa väninna och våra respektive;)( De bästa;)
  • Anna sa: " jag är så glad att jag har dig"- Tusen tack detsamma vännen! Det värmde i hjärtat.
  • Jag har Anders som sambo och förhoppningsvis livskamrat;)
  • Jag känner mig stark idag! Lycklig- underbar känsla.

Hoppas ni känner detsamma!

Tack ALLA ni som förgyller mitt liv!

Puss och go natt!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas ni får en jätte härlig helg! Kram!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon