måndag 14 september 2009

Tankebomber....

Vaknade med migrän imorse- inte särkilt förvånad med tanke på alla "tankebomber" igår.....och lite sömn- men f*n så onödigt! Vi hade genomgång av ekonomin i skolan idag, och den hade jag verkligen behövt vara med på. Men visste att det skulle vara lönlöst att försöka ta ig till skolan.
När jag får migrän så är det vågrätt som gäller/ med täcket över huvudet. Tack älskling för din omtänksamhet idag:). Blir att plugga matte ikväll igen- har suttit med det i helgen. Ena studen så tycker jag att jag kan det, men så kommer nästa uppgift å det låser sig- så irriterande.
Jag är iallafall bra nu. Känner att jag haft migrän, men har inte ont. Tur det! För alldeles strax kommer tjejerna som är min projektgrupp hit till Falun. Vi ska ner på stan och se om vi får klartecken att starta vårat projekt.
Tankebomberna"- dom kommer ju lite då å då. Och igår kom dom med en riktig smäll. Som vanligt handlar det om framtiden och mina val- är så rädd för att göra fel.........tänker för mkt jag vet. Men kan inte hejda det. Var på riktigt dåligt humör igår, och tårarna gick inte att hejda när mor ringde- är så less på mig själv ibland. Tog en promenad igår kväll, för att rensa tankarna. Det var mkt skönt, men jag vet inte om jag blev så mkt klokare.
En dag i taget!...............


Här kommer lite bilder från tjejmiddagen i Hökviken, i fredags:
(Hoppas på fler foton från vimmelfotograferna;)
"Fördrinken" hemma hos mig med Anna M, och Anna M. Fotograf: Cathrine

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon