söndag 27 september 2009

Bo i en kappsäck....

Jag har äntligen börjat återhämta mig från gårdagen;)
Frida fyller år idag- Grattis!! så vi var bjudna dit på fest. Det var nästan alla "bandyfruar" och några vänner till Frida. Alltid lika trevligt;) Jag och Anna M fick skjuts ner på stan, där vi gick till Banken för att träffa Anna`s kille. Det var flera trevliga människor där, så delar av sällskapet följde sedan med till Pitcher´s- Faluns nya inneställe;) Det var väldans trevligt, så jag kom inte hem fören 02.30. Vad som har hänt idag- absolut ingenting. Förflyttning från säng-soffa-dator-tvättstuga-soffa...osv. Jag gjorde klart ett arbete igår, så det känns jätteskönt att jag kunde bocka av lite på "Ska göra listan". Nu ska vi snart ner på stan och inhandla smågott, film, och det kanske slinker ner några ostar- MYS!.
Vi kommer inte ses allt för mycket det närmaste månaderna så det gäller att ta vara på "mysstunderna". Hela nästa vecka ska jag jobba med projekt. Imorgon klockan 9.00 får jag veta vad jag ska få för uppdrag, och vilken grupp jag ska jobba med. Kommer troligen inte att sova hemma i veckan. Ev åker jag hem på onsdagen- men jag har ställt in mig på att leva i en kappsäck dom närmaste dagarna. Första natten blir hos syster i Rättvik. Ska bli kul att bo där, då vi sällan träffas- och deras soffa är underbar att sova på;) Hur det blir resten av veckan har jag ingen aning om- men det löser sig;)
Tack alla härliga vänner för igår- jag hade jättekul! Kram

1 kommentar:

Anna sa...

Nu har jag allt hittat dej! Super skoj i lördags, det får vi göra om snaart! KRamar

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon