söndag 28 juni 2009

Sommar sommar sommar.......

Dagarna har gått i ett rysligt tempo- men va mkt jag har hunnit med. Som alla vet, så har vädret varit kanon, så det har inte varit särskilt lockande att sitta inne och blogga. Om det hinns så ska jag försöka göra en sammanfattning senare ikväll av veckan som gått. Jag har massor av bilder- några ligger även i Annans kamera, så jag ska försöka få tag i dem så snart som möjligt:)Så det lutar åt en sammanfattning i bilder. Blir så mkt text annars:)
Jag jobbade på P& L i natt, och har varit chaufför i 3 dagar+ jobbat i "butiken" så imorse/idag ( Kl 13.30) var jag helt slut. Jag lyckades iallafall ta mig upp, och jag och Anna åkte ut till mor på Skutudden. Där låg vi vid sjön, solade å badade. Härligt. Nu måste jag ta tag i hemmet. Men jag ska försöka att uppdatera snart igen. Ha det gott så länge! Kram

LJUVLIGA SOMMAR!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon