onsdag 24 juni 2009

Dax för hemfärd

Jag sitter på Anders rum I Nynäshamn. Jag har bytt tillbaka till ett enkelrum, för idag ska jag åka hem. Skönt att veta att han har det bra här och får bra service:) Kan verkligen rekommendera Nynäsgården om du åker hit. Igår var inte magen i fin form, skyller på McDonald`s, så dagen började sent för mig. Var dock upp en vända för att äta hotellfrukost. Är ju så lyxigt. Sedan gick jag ner på stan. Trodde att jag kunde ta en genväg, men tji fick jag. Så jag fick mig en rejäl promenad. Men vädret var underbart, och en promenad var jag verkligen i behov av. Hela em strosade jag omkring i Nynäshamn stad, och hamn. Åt en skagenmacka, och låg på bryggan i hamnen och bara var. Härlig! Anders jobbade övertid så tyvärr fick vi inte så mkt tid tillsammans igår. Men skönt att vara nära. Som sagt i em åker jag hem, hade gärna stannat ett tag till men jag har en del att ordna med hemma. Bla så måste jag ordna med CSN och fundera över hur jag ska göra med boende i höst..... Å så håller jag tummarna att jag får jobba i "butiken" i veckan och förhoppningsvis nästa. Jag ska även göra ett inhopp på Peace & Love. Det var en vän som ville att jag skulle hoppa in xtra på Lördag, i stället för honom, som "dörrvakt". Får inget betalt, men jag har ju inget för mig, å jag har ju aldrig varit på P& L, så kul att få vara där och känna stämningen iallafall- å så får jag en t-shirt;)....haha. ha en bra dag! Snart ska jag ta mig ut i solen innan det är dax att sitta på tåget. Kram

1 kommentar:

Cathrine sa...

Vi får väl se hur länge det håller i sig. =) Hoppas resan hem går bra idag! Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon