torsdag 4 juni 2009

No stress


Idag har jag inte stressat i onödan...haha. Låg kvar i sängen skamligt länge. Går inte så bra å bryta ovanor, idag ville jag nog inte ens anstränga mig. Var så skönt att bara ligga å dra sig.
Åt en frukost med scramble eggs ( hur stavas det?), avokado, och grönt vaniljte. Var inge sugen att åka upp till gymmet. Så jag kollade på Oprah medan jag cyklade på motioncykeln. Tog en dusch och fortsatte vara en "slacker" framför tvn. Anders kom hem, han var inge bra idag, ont i halsen- stackarn;) Jag har nyss varit ner en sväng på bibblan för att lämna tillbaka hundböcker, och tanken var att jag skulle komma hem med några nya. Men jag blev tomhänt...crap!
Jag vill verkligen bli klar med det där nu......Mamma, jag försöker!!!
Snart ska jag upp till gymmet för att hålla mitt torsdagspass i box. Hoppas att det blir fler än 2 som det hade varit i tisdags..... Kram i gråvädret!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon