onsdag 17 juni 2009

Mycket att vara glad för.

Idag har jag ringt några viktiga samtal, ang utbildningen och å annat praktiskt.
Jag gick ner på stan för att hämta en bok som jag väntat på. En hundbok, som hör till hundutb jag läste. Jag kikade runt en sväng på stan, och var även in och pratade med min gamla chef. Ev skulle jag kunna få några timmar i hans butik...håller tummarna. Sedan var det meningen att gå hem för att byta om till träningskläder och ut å jogga.........men det lockade inte. Däremot gjorde en kaffe det. Så när Cathrine, Stefan och Pär dök upp på stan så fick joggingen vänta;) Vi gick till bryggcafét, och hade det trevligt i solen. Tack kära vänner;). Hemma kände jag fortfarande inget sug att träna. Satt mig vid datorn och letade AC/DC biljetter. Å jag fick napp direkt! Blir en liten tripp till Borås innan Mölnlycke, där vi ska bo. Vilket flyt. Har försökt på några andra innan, och fått samma svar: såld! Vi åkte till Grossen och handlade mat inför midsommar, och till kvällens middag som fick bli köttfärsbiffar med fetaost- gott dä:). Väl hemma så hade jag tagit mig i kragen, och gav mig ut på en joggingrunda. Var riktigt tungt idag, så jag joggade största delen på vilja. Det tog 30 min på 5 km.... men alltid ngt. Är så glad , jag är inte särskilt tät, men jag är rik på många andra sätt.......jag har kommit in på utbildningen, verkligen ngt att vara glad för:) Jag ska få se AC/DC på Ullevi på söndag- helt underbart, jag ska på Kilafors rockweekend i Juli, vi ska troligen upp till Oviken i juli, jag har många vänner och en bästa bästa Anna:) och jag har en av världens bästa och förstående sambo! Mycket att vara glad över............Kram Alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag kom också i n på utbildningen i leksand! Men vad har du ringt för praktiska samtal m.m.? :) Har du fått det andra info brevet om boende å så?

Anna-Lena sa...

Hej anonym!
Nu blir jag hemskt nyfiken, vem är du? Det var samtal till csn, å annat privat.Har varit borta så jag vet inte om jag fått brevet än.:)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon