söndag 14 juni 2009

Göteborg- Mölnlycke

Hej allesamman!
Helgen har gått, och jag har haft det jätte trevligt i Göteborg. Vi är fortfarande kvar i Mölnlycke. Tanken var att åka hem idag, men smhi varnade för kraftigt regn. Vi är båda lediga, och vi har knappt hunnit med att träffa Jenny, som vi hälsar på. Så vi valde att stanna en dag till, för att kunna umgås å njuta i solen.
Har hittat massor av fint, och flera nya roliga butiker. Jag är t ex helt såld på Bolagret- som ett mini IKEA med massor av fina inredningsdetaljer och möbler för bra priser. I LUV!!! Som jag skrev till Anders " Jag är paradiset UTAN pengar"- tänk er va psykiskt jobbigt..... men efter några om å men så köpte jag en tvättmedels hink- ja jag vet det låter och kanske är helt onödigt MEN.....jag har önskat mig en sådan länge efter att ha sett den i en inredningsbutik. Å nu var den kanske en tredjedel billigare. Jag ska äta nu- mysmiddag med tacos, film å massa snacks- svull! Men jag försöker att skriva mer om min resa så fort jag får tid, å tillgång till datorn. KRAM

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon