tisdag 9 juni 2009

GODMORGON!

Jag är KLARVAKEN! Kl är starx efter 6.oo och jag har redan hunnit med ett cykelpass på 60 min! Jag La mig 23.00 i går- vaknade 2 och sedan dess har jag varit vaken. Jag gav upp vid tre. Gick upp, kollade på tv- vid 4 var jag sugen att gå ut och jogga. Men tänkte att det kanske inte var så smart- man är ju rätt ensam ute då. Så vid 5 klev jag upp på motioncykel, och cyklade. Å så har jag hunnit med att ringa min älskling och säga God morgon;) Han var nog lite chockad...haha. -" Vilken skräll!"
Idag är det en väldigt speciell dag.........tyvärr kan jag inget mer säga. Är väldigt blandade känslor- men det kommer gå bra!
Nu måste jag hitta på ngt att göra så att jag fortfarande håller mig pigg å alert;)
Kram

1 kommentar:

Cathrine sa...

Nu blev jag nyfiken. =) Du måste berätta. =) Åh, fy fan, kliva upp klockan fem, det är inte dåligt. =) Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon