måndag 8 juni 2009

Harry´s, gräsänka å hormoner.....

Nu är jag gräsänka igen........
Jag skjutsade Anders till Trollbo i morse, där han blev upphämtad av en arbetskamrat. Han ska jobba i Nynäshamn, denna och nästa vecka. Han kommer hem på to, men då kommer vi gå om varandra för jag ska till Göteborg! Som sagt, plånboken är skrämmande tunn. Men när Anna frågade om jag ville följa med till Gbg, hon skulle bjuda på resan, och vi bor hos en vän till Anna. Så kunde jag inte tacka nej. Ska bli så kul med en tjejhelg. För det kommer det verkligen bli. Annas väninna ska göra sitt examensprov till hudterapeut på Anna. Det kommer ta en heldag, och Anna kommer få alla möjliga behandlingar. Jag skulle få en massage- men.....nu ringde Anna å sa att det hade blivit några ändringar. Jag ska få brännna bort bikinilinjen!!! istället för massage. Ev skulle dom bara hinna med ena sidan....haha. Men vad gör man inte för för att vara fin;) Låter lite skrämmande- det är nålar inblandade som jag inte är särskilt förtjust i- men det ska bli intressant. Det blir ju permanent- så det tackar jag inte nej till:) Ska bli jätte kul att åka ner och få umgås med Anna, och Jenny. Jenny har jag inte träffat sen gymnasiet, då hon var här och hälsade på Anna. Synd bara att jag är fattig, hade gärna röjt järnet i stan, och i Gbg nattliv, men Anna är medveten om det, så vi ska göra det bästa av tiden ändå. Ska bli skitkul!
I helgen blev det Harry´s, fotbollen.....behöver vi inte ens disskutera....
Det var sjukt mkt folk på Harry`s, nästan lite för mkt. Men det var trevligt:) AP kom hem till oss och spelade Buzz innan vi gick ut- jag var lite grinig- som vanligt tycker jag inte att ngt passar, kläder alltså. Men AP övertalade mig- å kvällen blev lyckad. Vid 01.30 var vi redan hemma, och då hade vi redan hunnit med att dela på en kebab, å ätit marknadsgodisremmar;) Söndagen blev en riktig "dagen efter dag". Anders var seg, å jag gick till Anna och Ludde, kollade på tennis ( som aldrig annars händer) och umgicks. Gick hem, och hämtade Anders för att åka och handla kvällen middag. Det blev grillad kyckling, fetaost med mangosås. Vi åkte sedan och hyrde film- ingen guldrulle- Rallybrudar. Anders somnade nästan, å jag var rastlös..... Anders somnade sedan som en stock, men jag kunde inte somna. Jag gick upp vid 1.oo och kollade på tv. När kl var 3.45 fick jag lov att tvinga mig själv att lägga mig. För vid 5.15 var det dax att gå upp. Var härligt att se dagen vakna- men tyvärr ville inte jag det............jag gick å la mig vid 9, och sov sedan fram till 14.30. Mår inge vidare idag- hormoner som leker.........men ska försöka att ta ett pass på cykeln iallafall. Ngt måste jag göra- har inte tränat i helgen och det gör mig hemskt rastlös. .................tror inte jag har missat ngt nu;) Ha en härlig vecka. Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon