onsdag 10 juni 2009

En hel natts sömn

Jag fick sova hela natten!!!:) Tänk att jag kan bli så glad för lite sömn. Somna in vid 23, och vaknade när kl ringde vid 6. Jag stängde av och vaknade 8.45. Hade tvätttid från 8, så jag skyndade mig ner. Har inte gjort särskilt mkt idag. Har inte varit helt pigg, mkt p ga vädret.
Vid 15.30 åkte jag till gymmet. Jag stod rätt länge å pratade med min arbetskamrat, å jag hade absolut ingen lust att träna. Jag tänkte smita, genom att bjuda ut mig till mor. Men precis när jag stod med luren i örat, så ringde Anna på min mobil. - Ska vi träna?..........Så, jag var ju redan där.
När jag väl hade kommit igång så gick det hyfsat. Men inte var jag på topp. Skönt efter ialla fall. Tack Anna! Snart ska jag hämta mammas sambo vid tågstationen, och åka ut en vända till mor. Hoppas hon bjuder på te;). Sen blir det att packa när jag kommer hem........har inte kommit för mig tidigare idag. För imorn far jag å Anna till Göteborg! Ska bli så kul.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon