söndag 18 oktober 2009

Tjejhelg i Mölnlycke...

Med ansiktsbehandlingar, ögonbrynfärgning, vin, prat, skratt, goda ostar, god mat.....

Ny "pimpad" med en AHA-behandling- så skönt...
avkoppling;)
Härlig miljö...Hudterapeuten:)
Härlig höstpromenad...Fick nya lyxiga produkter;)...
och kostade på mig Md produkter- Im ready to fight.... har insett att åldern börjar ge sig till känna....hehe...ghaaaa!!! Klockan är mycket och det är dags för min "skönhetssömn". Jag har haft en väldigt skön helg, där jag har blivit mycket bortskämd.
Tack Jenny för en skön och lyxig helg! Tack Anna, Anna, och goa hundarna!
Ha en toppen vecka nu- Vakna med tanken- Idag kommer det bli en underbar dag! Somna in, så som ni vill vakna imorgon...SoV sÅ gOtT! Sov gott älskling i arabland!

1 kommentar:

Cathrine sa...

åh, vad härligt och mysigt ni har haft det! Skönt med avkoppling! =) Kramar!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon