onsdag 21 oktober 2009

Omtumlande vecka....


Veckan har varit omtumlande på flera sätt. Känner mig rätt slut psykiskt.
Det har varit mycket personliga reflektioner- och tuffa konflikter. Har varit både givande och energidödande. Mycket positivt har dock också hänt så jag försöker fokusera mer på det, men självklart tänker jag även på det negativa. Jag har lärt känna vissa bättre i min klass denna vecka- det var en mycket positiv upplevelse;) Klassfesten igår var mycket trevlig- men innefattade också en del negativt. Allt handlar om personlig utveckling, och jag tar åt mig av alla nya situationer så mycket jag kan och orkar med. Det kan vara både upplyftande och nedtryckande... Veckan i skolan är slut, och nu börjar hemarbete. Jag ska göra en omvärldsanalys, som ska redovisas på måndag.Just nu har jag svårt att hitta motivationen- är så himla trött......
Känns väldigt skönt att veta att jag har vänner omkring mig- annars skulle jag inte känna mig lika stark just nu.
Jag hoppas NI vet vilka ni är- gamla som nya;)
Ska bli skönt att kramas med Anders på fredag- för jag behöver verkligen en lång och trygg kram

Den som är felfri kastar den första stenen.........

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas du känner dig piggare snart! Och att du hittar motivationen! Kramar!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon