tisdag 20 oktober 2009

Skola

Sitter i skolan. På förmiddagen har vi haft ämnet projektledning. Hade väldigt svårt att hänga med första timmarna- jag fick huvudvärk och ögonen orkade inte hålla sig uppe...
Tillslut insåg jag problemet- lysrör! Jag har kommit fram till att jag är "lysrörallergiker". Jag har under nästan hela min skoltid haft samma problem- men trott att det bara har berott på trötthet. Under min studietid i Finland så hände samma sak i omgångar- och när jag sedan testade att sitta på andra mindre "lysrörs"- belysta platser så fanns inte problemet längre.
Å så var fallet även idag- jag bytte plats och det blev bra. Kanske kan hjälpa nån annan "trött" stackare med mina erfarenheter;). Ikväll blir det att sova i Rättvik hos syster.

Vi ska ha klassfest, så klockan hinner bli mer än "sista tåget till Borlänge". Synd att så många i klassen inte blir med, men blir nog trevligt ändå. Nu vankas det lunch- och sedan blir det Butikskommunikation. Ska bli väldigt intressant, då detta är en av sakerna som jag skulle vilja jobba med i framtiden;) Kram till er alla och en längre och varmare (kanske bättre med kallare) kram till älsklingen i Qatar- +32 grader och araberna kallar det vinter...haha.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon