torsdag 22 oktober 2009

På rätt väg

Min älskling är påväg hem, och jag är "på rätt väg" med omvärldsanalysen. Är riktigt intressant. Efter det här kommer jag vara mycket mer insatt i vad som händer i kommunen. Finns så mycket information, som jag tidigare inte tänkt på. Har lärt mig mycket bara sedan i em. Jag har samlat en hel del fakta. Besökt intressanta personer, och förhoppningsvis gjort lite egen marknadföring;) Nu behöver jag bara ordna upp ett möte med en till person, och sedan sammanställa- och det är där det börjar kännas svårt. Har inte riktigt klart för mig hur jag ska lägga upp allt. Känner viss stress att få ihop det till på söndag, men det ska gå- måste gå för på måndag är det redovisning. Viktigast är att jag försöker.Denna gång ska jag se till att begränsa mig. Var ut till mor för att läsa igenom tidningar- och det var väldigt skönt att få lite social samvaro med mor. Jag fick skjuts hem, och har sedan dess sökt som en tok på internet efter användbar information. Borde gå till sängs nu...klockan tickar, imorgon kommer han hem!
Sov så gott! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon