onsdag 14 oktober 2009

En rejäl utmaning väntar...

Företagande för en dag hette dagens ämne. Vi ska under en dag genomföra en affärsidé, och gärna få lön för vårat jobb. Vissa ska sälja bröd, och andra sälja andra prylar, min grupp.....vi satsar högt;) Väldigt högt. Jag har ju sagt tidigare att jag gillar utmaningar, och nu har jag verkligen gett mig en rejäl utmaning- vad det är avslöjar jag inte denna vecka- men ha tålamod, ni kommer få veta:)
Imorgon ska jag ägna mig åt egen/ min grupps marknadsföring, och sedan går resan till Mölnlycke. Jag, Anna och kungspudeln Zack ska åka ner till Jenny där Anna G, Zacks matte, sedan kommer till på fredag. Vi ska umgås, kolla in Jennys nyöppnade skönhetssalong- och skämma bort oss lite;) Ska bli mycket trevligt.
Ska snart ta och bädda ner mig, och förhoppningsvis får jag med mig Anders ( som kollar på fotboll). Vi kommer inte ses fören nästa fredag. Jag åker imorgon, och Anders åker till Qatar på jobb. Skönt att det bara är en vecka, och nu när jag pluggar så går veckorna i ett svisch.
Känner mig glad, och livet känns väldigt händelserikt just nu;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon