lördag 10 oktober 2009

Sjuk humor på Banken

Sovmorgon, och frukost i morgonrocken. När klockan började närma sig 12.00 så gav jag mig ut på en joggingrunda runt Tisken- hade jag tänkt. Ville inte vara helt slö, då Anders redan hade hunnit med att träna i Sandviken...
Men dagsformen var sämre än sämst. Jag orkade ingenting- benen kändes som bly. Men det är bara att tänka positivt- jag gjorde iallafall ngt;) Vid 13.00 följde jag med Anders och AP till Banken, där vi åt lunch- och de ljummade på med öl och en Irish och massor av sjuk humor. På 2 timmar hade dom inte ett enda seriöst samtal- det är rätt underhållande och även lite imponerande att de kan komma på så mkt "sjukt" non stop...haha. Ikväll blir det fotboll med bandyfruarna"- å lite vin;) Känner mig lite "mysko" i kroppen- men nått glas kan ju inte skada.
Ha en trevlig helg- å heja fram dom blå gula ikväll!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon