söndag 16 maj 2010

Vårstädning

Ibland händer det! Vi har haft vårstädning! Eller rättare sagt vårrensning.
Så nu ligger grejerna på Blocket- HÄR. Bl a så ligger mitt älskade köksbord ute.
Känns lite tungt, men Anders höll på att gå i taket när jag sa att vi kunde spara det..."för nån gång ska vi ju flytta till något större". Försökte tom blinka lite extra men det gick inte hem. Som du kanske minns så fick jag tag i några fina bordskivor i Ek som jag ska olja om. Det blev inte riktigt som jag hade planerat- dom ligger fortfarande mitt på vardagsrumsgolvet och tar upp plats. Därför får nu köksbordet lämna plats åt vardagsrumsbordet, så att ekskivorna får plats i vardagsrummet. Hängde du med? Planen är att de ska få ben, och målas om... å då kommer dom bli kanonfina. Känns riktigt kul att sälja grejer- så kul så att jag faktiskt går runt och funderar på vad jag mer kan sälja;)
Nu ska vi iväg och söndagsåka i finbilen- och passa på att kompletteringshandla.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon