torsdag 13 maj 2010

Butiken tar form

Under veckan har jag och Birgitta, som ska vara butiksansvariga i
sommar gjort klart med inköp och igår började butiken ta form. Är härligt att se att vårat jobb ger resultat. Hela dagen plockade vi varor, planerade och exponerade. Idag har jag varit ledig och jag har försökt att ta vara på dagen.Mor ringde och frågade om vi hade kaffepannan på så dagen började med en fika. Sedan gick färden till stan- Anders kom hem igår med en finfin Audi ( jag är lycklig;) Där blev det lunch med Anna, Ludde, Andre och Klas på Pitchers. Lite shopping för Anders innan vi åkte hem och tog det lugnt en stund. Mot kvällningen åkte jag och Anna till gymmet och körde en timme- kommer kännas imorgon. Har hunnit med att träna 3 ggr denna vecka och det känns så skönt att komma igång igen. Imorgon ska jag ägna mig åt studier och nästa vecka blir det hårdkörning i Leksand.
Trivs kanon på lian!

1 kommentar:

Yenny sa...

Halloj min "gamla" klasskompis! Vet du, jag satt och kikade igenom bilderna från Entreprenörskolan i Leksand och fick se dig bland dem!
Jag är nyfiken på utbildningen, är den kul att gå? Vad gör ni? Berätta så mycket du vill, om du vill!

Vad roligt att du har en blogg också, den vill jag följa! :)

Kram Yenny

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon