tisdag 18 maj 2010

Jag har haft en kanondag på "jobbet" idag. Vi har packat upp nya varor och jobbat för fullt för att få allt på rätt plats. Än har vi en bit kvar innan målgång, men vi tar stora steg varje dag. I helgen var jag och Anders bjudna på middag hos AP. Vi blev bjudna på en kanonmiddag och trevligt sällskap och en hel del öronbedövande musik...
På söndagen åkte jag ut till far och vi tog en "glidartur" runt Vikasjön.
Är så vackert "på landet".

Idag passade jag på att åka in till MIO för att få lite inspiration- och där fanns det mkt att hämta;). Jag råkade träffa på självaste butikschefen, det var ett mycket intressant samtal... Jag åkte även in på RUSTA, och till min lycka så hittade jag MIN matta på rea- så nu har vi en ny vit läcker ryamatta i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon