lördag 8 maj 2010

Rasslande fart

Veckan har gått i en rasslande fart. På måndagen var planen att åka till leksand och fortsätta med inventeringen, men när jag var påväg ut genom dörren så blev planerna ändrade. Det hade inte kunnat bli bättre. Jag var redan uppe ( 8.00), pigg och solen sken. Jag bokade tid hos frissan, och åkte upp på gymmet. Något som jag inte har gjort på alldeles för länge- det känns fortfarande i biceps... På kvällen var det dags att ta sig till Malung, tur/ retur för att utbilda Malungshandlarna. Det är ett projekt genom entreprenörskolan som ska pågå tom dec. Mycket givande- kul att höra handlarnas åsikter, och att själv känna att jag har kunskaper att dela med mig av. Det blev en sen kväll- kl 2.00 slocknade jag in. Nästa tur till Malung var på onsdagen- resten av veckan har vi inventerat och börjat med inköp till butiken. Jag trivs som fisken i vattnet på LIAN, men nu är det mycket skönt med helg. Lian är mkt givande men slitsam;) Har inte haft mkt energi denna vecka.
Jag kom nyss hem från stan. Har varit ner med Anders som köpte en skjorta till bröllopet som vi ska på i juni, tagit en chailatte på Wayne´s och ätit lunch med AP på Bishop. Nu sitter grabbarna + Hoel och spelar playstation och jag ska blanda ihop en Irish att njuta av. - Det är jag värd;)
Händer även en del på hemmafronten- vi är numera billösa, då Anders har sålt silverpilen och än så länge har vi ingen bil på gång- spännande. Han har även skrivit på för BS denna säsong, och jag blir bandyfru ett år till.
Nu Irish. Ha en trevlig helg!
Jättegrattis till Marlene och Anders!!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon