söndag 9 maj 2010

Uppbjuden till dans

När middagen var klar att ställas in i ugnen så ringde Anna- ska ni med och äta på Mariannes? Det var ett förslag som vi inte kunde motså, så kl 21.00 satt vi oss ner tillsammans med Anna, Ludde och Klas. Vi hade tänkt att bara äta och gå hem, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt. Det blev en helkväll. Största delen av kvällen spenderade jag och Anna på dansgolvet. Vi blev uppbjudna till bugg och vi shakade till det var stängningsdags. Tack kära vänner för en jätte kul kväll. Idag väntade jag och Anders på mail från en kille i Sthlm som ev har en intressant bil som väntar. Tyvärr har han inte hört av sig, så vi blir hemma idag. IKEA stod också på planeringen men det blir inställd- idag får det bli en fika med Anna sedan ska jag till Klas och kolla in hans lägenhet. Jag har fått den stora äran att inreda hans tvåa. Nu ska jag ta tag i studierna.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon