måndag 1 mars 2010

Back to the 50:s!


Att helgerna bara försvinner är inget nytt- men nu fick jag tom en xtra dag å ändå räcker inte tiden till... Har mycket att skylla på mig själv, då fredagens fest slösade bort hela lördagseftermiddagen. På kvällen blev jag dock bjuden till mor på middag då de hade besök av moster med man, syster, mormor och morfar. Det var riktigt trevligt så vid midnatt tackade jag för mig. På söndagen hämtade mor och syster mig vid tolv för att åka till Leksand där det skulle bli en helkväll med Brolle;). Vi skulle göra ett snabbstopp vid Sågmyra fabriken- och mor frågade om jag hade biljetten med mig. När jag gav mitt svar så trodde nog hon att jag skämtade. Varken jag eller mor och syster var särskilt imponerade. Jag fick sätta mig i bilen igen och hämta biljetten i Falun... Någon timme senare blev vi bjudna på tapas hos mammas bästa väninna Gunnel som skulle vara med oss under kvällen. Sedan var det dags för Buddy Holly i Ejendalsarena. Vi hade kanonplatser och jag var mycket imponerad av musiken- dock var inte storyn lika stark men musiken var mycket medryckande- back to the 50:s! Vid sista låten reste sig alla och dansade. Måste ha varit mycket mäktigt för de på scenen. Brolle är en grym sångare.
Idag hade jag tid hos frissan. Hos min favoritfrissa- MIN frissa Ida;) Hon är kanon. På em har jag försökt förstå mig på skoluppgiften och försökt vara vän med min dator- som inte gick särskilt bra. Blev sedan bjuden av Anna att komma över på en Gi- rulltårta och kaffe. En fika med Anna har jag alltid tid med- så jag tog bilen som hade strejkat i helgen-
men som tillslut gjorde som jag sa och åkte till Anna.
Så att jag sedan skulle kunna ta mig till willys- Det var 3 timmar sedan...
Ett telefonsamtal gjorde att energinivån sjönk radikalt och jag sköt upp handlingen till imorgon.
Nu är jag bjuden på middag....känns som att handlingen kan vänta. Imorgon ska jag "bygga" mitt fiktiva företag i 3D. Med något specialpapper- kul!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon