tisdag 23 mars 2010

Har inte vaknat

Jag längtar efter en säng!
Sitter i skolan å är så trött. Har aldrig vaknat idag.
Alldeles strax ska jag och 5 andra sätta oss i en bil och börja färden mot Söderhamn.
I kväll blir det middag, och en natt på hotell. För att imorgon stå i en gymnasieskola och representera vår skola och utb. Just nu är jag inte så laddad, men hoppas att lite sömn ska ladda om batterierna.
Jag hade en toppen helg. Så jag tänkte bjuda på lite bilder senare i veckan.
Har pratat med min älskling och det senaste budet är att han kommer hem på långfredagen.
Vi missar Oviken:(- men jag kommer ändå vara den lyckligaste då jag får möta honom på tågstationen. SAKNAR!!!!
Nu ska jag åka.
Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon