söndag 14 mars 2010

Lyfthjälp imorgon?

I helgen har jag samlat vuxenpoäng- jag tackade nej till en fest
( som jag gärna hade viljat vara med på)
för att plugga. Stort av mig:)
På dagen har jag umgåtts med Anna, och det slutade med att jag kom hem med en klänning
( Som jag ska ha på ett bröllop i sommar, dock inte mitt;) och solglasögon.
Klänningen kommer från B. Young och hade små dalahästar i mönstret-
så den gick inte att motstå. Dessutom så var den på rea;)
På kvällen åkte jag upp på gymmet. Har inte satt min fot där på 3 månader, så jag var inställd på att ta det lugnt. Men icke- efter att jag hade joggat i ca 12 min så kom boxinstruktören och ville att jag skulle hoppa in, de var en man kort. Å självklart ställer jag upp.
Så nu behöver jag en frivillig som kan komma och lyfta upp mig ur sängen imorgon.
Som vanligt har helgen gått för fort- tycker inte att jag får så mycket gjort.
Kan bero på att luften gick ur mig i fredagskväll- men det är något jag ska ta tag i på måndag.
Inget jag ser framemot, men ett måste.
Fick även veta att längteperioden blir längre- Anders hemresa är uppskjutet en vecka till.
I´t SUCKS!
Hoppas att jag kan få något bra besked i veckan- ett sommarjobb skulle sitta fint!
Kram på er och en extra till Anna-
Du är bäst!!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon