söndag 7 mars 2010

Jansson har varit på lokal

" Jansson har varit på lokal!!!"- Ja, det är inte jag som har varit så överväldigad av en middag på Pitcher´s. Det var däremot min far. I fredags kom han med den trevliga idén om att han skulle ta sig in till stan och äta middag med mig. Det blev middag på Pitcher´s och övernattning hos mig. Det händer väldigt sällan att jag får detta storbesök så det var mycket trevligt- och Jansson var nöjd att han varit på lokal....haha känns som att du behöver komma ut lite mer;)
Helgen har varit lugn. Precis som jag ville ha det. Jag skjutsade ut far, och satt på hans veranda och njöt av solen. Medan jag fick lära mig lite om bokföring. Resten av helgen har jag sovit, tvättat, byggt på min butiksmodell och bara varit.
Men som alltid är helgerna alldeles för korta.
Nu är det 2 veckor kvar innan min darling kommer hem. Skönt att veta att han har det bra, och att kunna prata med honom över nätet gör allt lite lättare. Dagarna går fort då schemat i skolan är fullsmockat. Nästa vecka ska vi på ett skarpt projekt i Säter.
Hoppas att ni har haft en bra helg! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon