måndag 18 oktober 2010

Obesegrade


I lördags var jag förbi min kära klasskamrat och nyfunna vän för studiesupport, och trevligt prat över en sagolikt god äppelpaj med vaniljsås. Så god att kvällsmaten knappt fick plats när lillasyster bjöd på tacos i Rättvik. Anders hade cup under hela helgen, så syster med sambo erbjöd säng och logi under lördagen. Kändes lyxigt att bli ompysslade och mycket trevligt att få umgås med syster. Tack så mycket för allt! Det var tidiga mornar och sena kvällar, med sammanlagt 5 matcher för Anders. Gubben är grym;) Falu BS var obesegrade när slutsignalen gick på söndagen mot Kalix och därmed vinnare av cupen. Grattis BS!
Härligt med bandy igen. Jag ser framemot säsongen;) Imorgon startar bilen 7.00 för färd ner till Älvsjömässan. Ska ner på starta eget mässan med klassen, och göra ett studiebesök i Stockholm hos en elev som tog examen i somras, och numera jobbar på Gallerian. God natt kära vänner.
Tack för en skön helg.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon