lördag 9 oktober 2010

Nä, vi går och bubblar istället

Dagens sköna kommentar: Jag citerar-
" Va fan håller vi på med? Nä, vi går och bubblar istället"
Anna tyckte att bubbel lockade mer än gymmet idag.
Haha... du är fantastisk och mina stora energikälla.
Vi kom iallafall fram till gymmet, och vi blev kvar
i 2 timmar! Vi hade jättekul, var knappt att vi ville
lämna stället. Har haft en jätteskön lördag.
Skön sovmorgon, serverad frukost av min kära sambo,
träning, en flygande Jakob väntar i ugnen.
Efter middagen blir det att umgås mer med mina käraste.
Hade en jättebra dag i Stockholm i torsdags.
Givande möte med chefen på Bolagret,
god middag på Vapiano och lite shopping;)
Livet känns mycket bra nu.
Imorgon väntar studier och lite mer träning.
Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon