söndag 31 oktober 2010


Nya skönhetsprodukter har fått tagit plats i badrummet.
Tvätt, ansiktsvatten, dag och nattkräm- Nu ska jag hålla mig ung;)

I helgen har vi haft finbesök av Anders föräldrar.
Jättetrevligt att få rå om dom några dagar. Händer allt för sällan att vi ses, så stunderna tillsammans är mycket uppskattade.Hoppas att vi ska hinna med en tur upp innan jul. Som ni vet har hälsan varit si sådär mot mig den senaste veckan. Har fått en hosta som håller mig vaken på nätterna och frustrerad på dagarna. Har känts bättre idag,peppar peppar ta i trä, så jag hoppas att jag ska få sömn inatt. Jag kunde inte hålla mig från läktaren på Lugnet idag. BS mötte Ljusdal. Tyvärr förlust men kul att träffa "bandyfruar" och höra skären tas mot isen.Hade mina nyinköpta, praktiska kängor, varm jacka och min jättesjal så jag var varmt klädd-så nu behöver du inte vara orolig mor;) Nu väntar sängen- ska åka upp till Leksand imorgon för lite rollspel under dagen. Chef- anställningsintervju- sökande- chef...

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon