tisdag 1 juni 2010

Vi ses i augusti!


I helgen har jag ätit en middag på Banken med Anders, varit på en mycket trevlig och givande släkträff, haft en heldag på IKEA med Anna.
I två dagar har jag lyssnat på inspirerande, rörande och kreativa
examenarbeten som våra fantastiska entreprenörer i 2:an har stått för.
Imorgon blir det ännu mera lyssnade och studier på em.... Nästa vecka blir det en tidig morgon på Skattkammaren för att sedan åka till Malung- för utbildning av handlarna- övernattning på St Olof hotell, ev en dagstur till Norge för att besöka ett företag, lite mera utbildning för handlarna. Resten av veckan blir det att jobba järnet i Skattkammaren och be de högre makterna om att varorna har kommit- för på lördag slår portarna till Sommarland upp. Jag ska på Bröllop på lördagen sedan sätter jobbet som butiksansvarig igång...
Förutom en heltidstjänst så har jag mina efterlängtade distansuppgifter:

Alla jobb utgår från min affärsidé.

  • Göra en inköpsmall för 6 månader.
  • En helårssäljplan.
  • Årsschema för mina anställda.
  • Anställningsbevis för anställda.
  • Jag ska välja ut två aktiviteter från min säljplan och göra en budget + en annons.
  • Läsa en bok och göra en reflektion...inlämning: Senast 28 juli!

Så mina nära och kära-

VI SES I AUGUSTI!-

Men innan jag sjunker in helt i min bubbla så tänker jag unna mig nöje och massor av social kontakt;)

På torsdag tar jag och älsklingen bilen till storstan, checkar in på hotell och headbangar hela natten.

AC/ DC och goda vänner.
I LOVE ROCK N`ROLL!

Kan kanske bli en sväng till Faluns centrala delar oxå...
Falun slår ju på stort och vågar sig på ett öltält under
Falu kalaset.


1 kommentar:

Unknown sa...

Fy fan, vad avundsjuk jag är...vill också headbanga! Hoppas att ni får en underbar kväll! Ha de! Kram Emma

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon