söndag 13 juni 2010

Morgon till kväll

Veckan som har gått har varit fullspäckat från så gott som morgon till sen kväll. I måndags jobbade vi för fullt i butiken, och på em åkte vi upp till Malung, där vi checkade in på St Olof hotel och höll i utbildningen till 22.00. Jag hade dragit på mig en förkylning, så dagen efter gick tjejerna ner på "stan" och hälsade på handlarna och tog en fika, medan jag låg kvar efter att ha fått i mig en stadig hotellfrukost. Vi sammanstrålade för lunch och åkte sedan runt till handlarna utanför centrum. Det blev en del fynd till oss alla. B la besökte vi en jätte mysig lantlig inredningsbutik. Mer info om den kommer framöver. På onsdagen låg jag hemma, däckad i förkylning. Kändes inget vidare då jag visste vad som fanns kvar att göra i Leksand. Men jag tog rätt beslut, jag behövde all energi jag kunde samla på mig. På torsdagen och fredagen har vi jobbat över 13 tim/ dag. Så i lördags var det öppningspremiär på Skattkammaren. Tyvärr kunde jag inte vara på plats, då jag var bjuden på ett vackert bröllop i Stora kopparbergs kyrka, och fest på Dalasalen- inte heller fy skam;) Birgitta fick vara helgens ansvariga, och det hade gått bra med tanke på det dåliga vädret. Imorgon är det min tur. Känns kul och lite spännande...
Ska göra klart matdosan för imorgon, sen väntar sängen. Är trött trött trött.
Kram till er alla. Bilder från veckan kommer- jag lovar:)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon