torsdag 17 juni 2010

Stolt sambo

Träning.

Tisdag morgon- Hämtar Birgitta, och Frida i Borlänge för att åka till jobbet. Åker in på macken för att tanka. FULLTANK! Kommer till kassan tar fram OKQ8 kortet " Det här kan du inte betala med här" - Nähä å varför inte det? " Du är på Statoil". Svär några ramsor åt mig själv, sätter mig i bilen- åker nån meter... "Stängde jag tanklocket"- Nopp......"

Det är lite mycket just nu, men jag trivs jättebra på Sommarland, och i "våran" butik Skattkammaren. Idag jobbar jag inte, men sitter med mina distansarbeten
( med paus för träning, tvättning och bloggande).
Blev lite rörd när jag var in på Falu Bs hemsida.
Min älskade sambo hade blivit intervjuad, och det var rörande träffande. Det stod verkligen om MIN Anders.Bo, intervjuaren hade bara missat en sak- jag är dalkulla å inget annat;)-
och jag har tydligen missat att när Anders lägger klubban på hyllan ( som aldrig kommer hända) så ska vi flytta till Jämtland.
Ok då vet jag...haha:)
Jättebra intervju! Klicka HÄR för att läsa intervjuen.
Jag är en mycket stolt sambo.
Jag har lovat bilder från Malung- dom kommer...framöver. Nu tillbaka till "Säljplanen".

KRAM!

2 kommentarer:

veronica sa...

Vad roligt att det går bra för er! :)
måste försöka ta mig tid att komma och hälsa på men har inte tid ja helelr.. j-a distans uppgifter.. :)

Ha en toppen sommar så ses vi i augutsti! KRAM

Cathrine sa...

Det var en fin intervju. Den där Bo är duktig på det. =) Tack för igår, var mycket trevligt. Och tänk att vi fick se så mycket av bröllopet fast det var fotbolls VM, jag är fortfarande chockad, haha! Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon