söndag 20 juni 2010

" I´m not a frog"


... Han är inte så dum den där Daniel;) Måste erkänna att jag har varit lite anti "det där bröllopet". Inte för att det var Vickan å Daniel som skulle gifta sig, absolut inte! Bara det att jag har varit så sjukt less på allt runt omkring i media, butiker osv.
Men så blev det ju så att jag såg delar av det ändå.
Det är ju ändå historiskt.
Åh wow vilket vackert bröllop! " I´m not a frog"- jag smälte av Daniels tal. Det var så klockrent! Istället för att se "Reklam BoxerRobert", ( Har alltid tyckt att de är så himla lika, och därmed haft svårt att ta honom seriöst) så blev det Daniel från Ockelbo som fick sin prinsessa- en stolt och rörd blivande make och dessutom prins, verklig- en man av kött och blod.

All lycka till dem!
Själv har jag min prins från Oviken, som ställer upp i alla väder
( och humörsvängningar)
Trivs jättebra på jobbet, och livet i sig är rätt intressant nu. Men det tar på krafterna med jobb/ pendling å studier och då är jag inte alltid en "prinsessa". Då är det mkt bra att ha en stadig/ trygg prins med glimten i ögat att luta sig emot.

Är ledig från Leksand imorgon så då vankas studier och nån timme på gymmet.

Kram och go natt!

1 kommentar:

Cathrine sa...

hahaha, du måste ha hittat den bilden de var mest lika varandra på också! =) Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon