söndag 6 juni 2010

Inspirera mig!

Design by Cinna- Norrtullgatan 21.


Det blev fullt hus hos oss igår. En efter en av kära vänner samlades efter kvällens gång.
Vi hade mycket trevligt så tiden drog iväg, och vid midnatt gick vi ner för att kolla in öltältet...
Men tji fick vi. Halv ett stängde dom igen entrén- är jag förvånad?
Nej... gick vidare till Rådis, men där fick man inte heller komma in " för mycket folk"...
vad jag tyckte om det ska jag inte ens nämna här.
Vi hamnade tillslut på Bishop, trevligt men blev något långrandigt att sitta och lyssna på bandy hit å dit. Inget illa menat mot bandy- älskar det!- men när jag inte har stenkoll på spelare genom tiderna så kan det bli lite trist. Tyvärr så tappade jag humöret lite när vi kom ner på stan.

Just nu ( när jag inte bloggar;) så håller jag på med min säljplan.
Jag gick förbi en jättemysig butik i Vasastan, som var mycket inspirerande.
Ägarinnan till "Design By Cinna" har verkligen lyckats med att skapa nyfikenhet, och locka in sina kunder. Jag kunde iallafall inte motstå att gå in. Vad tycker du?
Kan behöva lite inspiration, och en motivationspush- känns lite mycket just nu.
Heltidsjobb + heltidsstudier + försök till fritid med vänner och kära är lite körigt...
Men jag är inte den som ger upp.

Klockan 17.00 ska jag hem till Therese, träffa andra goa tjejer/ kvinnor;)- bli bjuden på bubbel och jordgubbar och sedan blir det SEX & THE CITY 2 kl 18.- som jag har längtat.

Nästa vecka börjar mitt hektiska schema, så jag kommer inte kunna uppdatera lika mycket.
Men jag lovar att slänga in nån rad när jag får nån minut över.
Tack och kram till er få men betydelsefulla läsare som följer mig.

PUSS!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon