tisdag 6 april 2010

Å äntligen

Oviksfjällen- 2008
Å äntligen kom dagen som jag hade längtat efter. Känns underbart skönt att ha Anders vid min sida igen. Min påsk började när Anders kom hem. Vi åt en god påskmiddag på lördagen hos far tillsammans med syster, farmor och farfar. På kvällen blev det mys framför tv:n och Anders knäppte några välförtjänta öl och nån wiskey. Vi avslutade en lugn och trevlig kväll på Bishop med en arbetskollega och vän till Anders. Igår blev det en heldag på kupolen. Anders inhandlade ett par jäteläckra jeans och en t-shirt och jag fick ett läckert nattlinne ( som jag sov ljuvligt i) av min älskling. På kvällen åt vi en lättare påskmiddag hos mor och sambo i Hosjö. Annars en lugn kväll. Idag har jag varit hemma från skolan då jag var i väg på ett ärende, men imorgon väntar skolan igen och sedan, äntligen går färden mot älskade Oviken. Ska bli underbart skönt att få ta en "paus" i fjälluften med de vackra Oviksfjällen utanför husknuten och tid att bara rå om varandra. Hoppas att ni haft en härlig påsk! Kram

" Ta inget för givet..."

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas ni får det underbart i Oviksfjällen! Kramar!!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon