torsdag 22 april 2010

Röd skönhet

Nu är andra terminen avklarad! Dock blir det inte att ligga på latsidan- tvärtemot!!
På måndag börjar mitt jobb på Sommarland. Det blir heldagar med massor av jobb och ansvar.
Det ska bli en riktig utmaning som jag ser framemot. Ska bli kul att få använda mina kunskaper praktiskt,
och få massor av nya kunskaper under sommaren.
Dessutom har jag flera distansuppgifter att bita i.
Semester- vad är det?
I helgen var jag på BS avslutningsfest och det var en mycket lyckad kväll.
Vi bandyfruar träffades innan på Scandic, bastade och gjorde oss fina i ett lyxigt
hotellrum på högsta våningen. Vid 18 började middagen med god mat, prisutdelning
musik och trevliga samtal. Festen fortsatte " på rummet" för att avslutas på ÅH.
Nu i helgen blir det bra mkt lugnare, men plats för goda vänner har vi alltid.
Så imorgon kommer Anna och Ludde över för att laga ihop en lyxig middag med älgfilé, tillsammans med oss.

Jag känner mig så töntigt lycklig- alldeles nyss klickade jag iväg en beställning
på en röd skönhet. Om några dagar blir den min!
Kommer underlätta en hel del för mig i framtiden.
Knappt 1, 4 kg...
Kram, och extra kramar till "mina" bandyfruar som lämnar oss
i höst...Trist- men all lycka till er!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon