torsdag 15 april 2010

Bockat av


Äntligen har listan " ska göra" börjat minska. Dock sjunker den inte drastiskt, men denna vecka har jag iallafall bockat av ett marknadsföringsprov, ett ledarskapsprov, hållt ett personligt tal och redovisat ett skarpt projekt. Det sista som ska bockas av på listan innan helgen är möte med chefen. Vi ska ses imorgon på Leksands sommarland och det ska bli mycket intressant. Nästa vecka börjar jag med nästa "ska göra".


Imorgon går vi halvdag så det ska bli riktigt skönt att få en tidig helg. På lördag står det festligheter på schemat. Falu Bs ska ha avslutningsfest. Ska bli mkt trevligt- vi bandyfruar ska börja festen i relaxen- och det känns inte lika lockande att klä på sig en bikini denna tid på året. Noll träning på hemskt många månader, och en icke solträffad hy- behöver inte säga mer.


Snart natta för nyladdning inför morgondagen!


1 kommentar:

Sofija023 sa...

Känner likadant.. tänkte trä på mig en plastsäck.. men är rädd att den smälter i bastun hahaha.. så det får bli bikini så får ni blunda istället haha

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon