måndag 12 april 2010

Älskade Oviksfjällen

Vi har inte gjort många knop upp till fjälls. Vädret har inte visat sin bästa sida
och likaså min hals. Dock bjöd dom sista dagarna på strålande sol. Så innan vi började färden mot Falun passade vi på att lapa lite sol i Falkfångarns backe.
Fjällivet har som sagt varit mycket lugnt, med god mat och "bara vara tid"
LiVeT!








Lite solning på gården i Oviken innan vi lämnade lugnet.

Idag blev det sängen för mig. Jag mådde inge vidare i halsen och kroppen igår
kväll och imorse likaså, så det kändes dumt att chansa.
Jag vaknade till vid 13 snåret, och kände mig bättre.
På em har jag träffat mor, och tog sedan tag i att fixa till balkongen.
( Gick ju inte att låta bli att bli inspirerad)
Ikväll serverades middagen på balkongen- helt underbart!
Imorgon är jag fit for fight- å nu får det väl ändå vara slut på sjukdagar?!
Kram till alla i det härliga vårvädret.
Å en jättekram/ kyss till min Utta som skämmer bort mig,
och alltid finns vid min sida.
Jag behöver ju inte säga att jag älskar dig här- för de vet du ju redan;)
Men je göer de ändå:)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon