fredag 5 november 2010

New in Town





Sista dagarna för denna termin är klar i Leksand. På måndag blir det storstan för hela slanten.
Ska bli jättekul med LIA:n och miljöombyte skadar aldrig. Dock är känslorna blandade. Aldrig kul att lämna mina darlingar- Anders å Anna. Tryggt att veta att det bara är 3 timmar emellan oss;) I dag damp mitt "nya jag" ner i brevlådan. Är en hel djungel det där med löshår.... tar ett tag att lära sig att få det snyggt. Kul med förändring.
Nu ska jag njuta av en Frank, och "sista" helgen med sambon.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmmm---verkar lite intressant att få nytt hår på posten!!!!FUSKFIA
Hälsningar pappsen

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon