måndag 22 november 2010


Två nätter i Tallin. Fyrstjärningt hotell, frukostbuffé,
bubbelbad på rummet- SPA, god mat och en
massa härlig kvalitétstid med min stora kärlek.
Längtar till den 29:e december.
Under helgen har jag bekantat mig med vår huvudstad.
Söder By night. Promenerat och utforskat staden på dagtid,
vid skymning. Tagit nya vägar. Hittat nya platser att besöka.
Staden är full av smultronställen...
Jag kommer att gå många mil, och jag njuter
av mina upptäcksfärder.
Önskar jag kunde dela dem med DIG.
Oj, klockan är mycket.
Imorgon börjar (fortsätter) min utveckling inom
butikskommunikation.
En upptäcksfärd med kommunikatörerna.
Kul ska d bli.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon