tisdag 9 november 2010

Klafsar runt i snöslasket med ett leende

Bjuder på en riktigt härlig bild dagen till ära. Borde dock lägga till lite snöslask, så vore den komplett. Idag har jag klafsat omkring i storstan med ett leende på läpparna. Anledningen- jag trivs kanonbra på Bolagret, och jag hade mina gummistövlar när jag tog mig ut på gatorna- det hade inte alla;) Stockholm var inget undantag när det gällde det gråa vädret, snö, rått å slask. Det blev en tidig morgon idag- 5 i 7 tog jag bussen till Skärholmen. För att där möta upp delar av mitt team från Söder, för att gå en soffutbildning tillsammans med våra kompanjoner. Butiken på Skärholmen är kanonfin- luftig, stor och mycket inspirerande. Människorna som jag har träffat dessa två dagar har gett mig ett mycket fint välkomnade, och jag känner mig redan som en i teamet. Ser fram emot att lära känna dem bättre, och få lära mig allt de kan och mer därtill om Bolagret de kommande veckorna. Imorgon är jag medbjuden på After work- det ryktas om Boulespel, och i trevligt sällskap kan det ju inte bli tråkig;)
Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon