söndag 28 november 2010

1 advent

Snart är myshelgen över.
Imorgon tar jag 6 tåget till Stockholm från Falun.
Är jätte skönt att vara hemma.
Hur bra jag än har det borta,så är det alltid bäst där Anders är.
Har låtit 1:a advent tagit plats hemma.
Med stor adventsstjärna i fönstret, ljusstake, amaryllis, och julgardiner.
För att få en extra julig känsla besökte jag och Anders
året skyltsöndag på stan. Härligt vintrigt ute.
Härligt var det även på Tunets idrottsplats då Falu BS
vann med 7-2 mot Borlänge.
Kul match, med mycket fart men dessvärre förbaskat kallt.
Men så länge det blir vinst så fryser jag gärna om tårna.
Strax ska vi bege oss några hundra meter bort till Anna och Ludde på adventsfika.
Härligt att vara hemma.



Säga vad man vill om Onepiece dräkterna-
men jag älskar dem.
Vill mer än gärna mysa in mig i dessa
då kylan står utanför dörren.
Kanske jultomten har med sig något mjukt paket i år;)
( Den första är storfavoriten)
Dessa skönheter hittar du på onepiece.no

1 kommentar:

Veronica sa...

ja visst ser dom härliga ut! :) jag vill också ha en! :) den där röda.. ;)

hur går de på lian? KRAM

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon