tisdag 15 februari 2011

Vilken början!

Full av ny energi, förväntan och inspiration. Två dagar har gått på lian och jag stormtrivs.
Idag fick jag gästspela som jobbcoach. Det gick riktigt bra och jag ser fram emot fortsatta inspirerande utmaningar. Det bästa idag var den fina och mycket oväntade feedbacken jag fick av en deltagare. Det värmde och jag gör mitt bästa för att suga åt mig feedbacken. På 1 ½ dag har jag haft inspirerande och givande möten med intressanta människor. Det är 1½ dag av 11 veckors lia + och resten av mitt liv;)! Vad jag menar med det räknar du ut själv. Imorgon blir det att planera för torsdagen då vi ska till Leksand och hålla utbildning. Härligt att vara ute i "verkligheten"
Ut och nätverka gott folk!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Vad kul att du trivs. Önskar dig lycka till!! Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon