onsdag 23 februari 2011

Det går bra nu


Hemkommen från ett mycket givande samtal med en ny bekantskap och mycket trevlig kvinna. Vi träffades förra veckan då jag var på "fältet" med Calle ( Carl Sjöström kommunikation) och coachade i Leksand. I slutet av veckan fick jag ett sms- hon ville träffa mig för en arbetsintervju på Sportlife i Falun, där hon är en av det ansvariga. Vilket ställe, fullt av liv och positiv, hälsosam energi!
Det känns som att det kommer att bli ett mycket spännande, och kreativt samarbete i framtiden. Känns helt rätt! Då jag för tillfället har rätt mycket i agendan, och gymmet är " under construction", så börjar jag som boxinstruktör. Ska bli spännande att se var det leder. Känner mig full av energi och föväntan. Nästa vecka väntar flera spännade dagar och möten.
Jag älskar att vara "on the road"!


Kolla in Sportlife i Falun. Lovar att du aldrig har sett ett lika häftig och inspirerande gym!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon