torsdag 24 februari 2011

Inspiration och struktur på kontoret

Dagens uppdrag var helomstylning av kontor. Idag har jag varit Calles personal shopper och inredare. Vi har varit oerhört effektiva. Efter 4 timmar inkl lunch vid Gruvan var vi klara på stan. Jag har fått använda all min kreativitet, då jag har helt fria händer. Kontoret har redan fått en helt ny look, och känsla. Ser fram emot slutresultatet. Nästa steg är att tapetsera en fondvägg som kommer nästa vecka, och få upp de nya gardinerna som ska sys upp. ( Gardinerna lämnar jag över till proffs) Det kommer att bli så fint. Varför bara välja en inriktning när man kan få lite av allt!?

Före och efter bilder kommer framöver.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Vad roligt!! Önskar dig lycka till!! Spännande att se bilder sen. :-) Kramar!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon