söndag 23 januari 2011

LIA- check

Bild från www.carlskom.se

Det blir dåligt med uppdateringar nu. Försöker lägga all tid vid datorn till studier. Har löjligt mycket att göra. Har knappa 3 veckor innan nästa LIA, och innan dess har vi fått uppgifter som idag känns något övermäktiga. LIAN är efter tisdagens möte klar! Jag har fått äran att jobba sida vid sida med Carl Sjöström, på Carl Sjöström kommunikation. Jag har tidigare berättat om en mycket inspirerande föreläsning som Carl höll i höstas på skolan. Jag vill att det ska vara v 7 nu! Känner på mig att det kommer att bli en riktig upptäcksfärd.

Klicka HÄR för att besöka Carl Sjöströms hemsida.

Nu ska jag iväg med sambon till solarieöarna.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon