söndag 16 januari 2011

Änglagård


Yogan i fredags var både skön och frustrerande. Kände att kroppen inte riktigt orkade med efter 2 månaders ihållande förkylning och fokus var inte på plats. Har ett späckat schema i skolan, och det är mycket som ska hinnas avslutas innan det är dags för nästa liaperiod v7.
Var svårt att inte låta tankarna på skolan ta mitt fokus. Det var iallafall skönt att gå på passet, och det bästa med yoga är att man inte känner någon press. Det är upp till kroppen att bestämma hur mycket man ska jobba. Hela lördagen satt jag med skoljobb. På kvällen var vi bjudna till Anna på middag, och tanken var att vi skulle se Änglagård 1, men det slutade på Bishop.En mycket trevlig, och välförtjänt utekväll. Idén om en Änglagård kväll kom jag på efter att ha sett 3:an i onsdags. I en så gott som folktom salong. Det var jag, Anders och en mor med sin dotter... Det var bara att bre ut sig och njuta. Inget kan slå ettan, men trean tycker jag knöt ihop historien på ett bra sätt. Absolut värd att se om man är ett Änglagårds fan. Idag har jag suttit med min för stundens största utmaning- affärsplan. Den ska skrivas ihop och redovisas inom några veckor....ingen lätt match. I morgon blir det övernattning hos lillasyster i Leksand, E-handel i skolan och på torsdag väntar FORMEXmässan i Älvsjö.
Nu väntar avockado med räkor och Solsidan;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon