måndag 10 januari 2011

Bara att köra på


9.30 stod jag på min nyinköpta yogamatta på Må bättre. Måste erkänna att jag var något chockad över min prestation. Dock har jag nog min käre sambo att tacka för att jag tog mig dit.
Värmen i sängen kändes vid den tiden på dygnet mycket mer lockande. Anders gick upp och fixade frukost, å då var det bara att kliva upp. Kände mig mycket nöjd, och något mör efter passet. Resten av dagen gick sedan i slappartecknet- skön dag. Igår var jag till Svärdsjö och firade min vän, som jag fått genom Entreprenörskolan. Susanne invigde sitt gym-GYMMET. Jag som annars inte brukar ha svårt att hålla en dialog, blev för en stund mållös. Vilket gym- vilken prestation! Susanne all lycka till dig, du är fantastisk, en riktig inspirationskälla!
6.00 ringde klockan- bilen till Anders jobb, frukost och sedan färd med "tjejerna" till Leksand.
Skolan är igång- och nu blir det ingen tid till fritid ett bra tag framöver. Schemat är späckat!
Har en skräckblandad förtjusning inför denna termin. Känns jättekul med nya utmaningar, något stressande med affärsplaner å annat som ska in, Xjobb.... men samtidigt väldigt kul. Känns som att jag är påväg framåt, målen känns möjliga att nå! Svårt att ta in att jag bara har 5 månader kvar. På den tiden är det mycket som ska ordnas-bara att tänka positivt och köra.
Undrar vad 2011 kommer att bjuda på?

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon