fredag 6 maj 2011

I rampljuset...

Jag fick en jättefin Yogakudde/ Sittkudde av Calle som tack.

Kan b la användas vid meditation och amning. Tack Calle!


.. inför ca 90 lokala företagare höll jag idag min presentation. Carl Sjöström Kommunikation var en av föreläsarna på Företagsfrukosten på Grand idag. Min uppgift var att presentera mig själv, och sedan överraskade jag Calle med ett tacktal i slutet av föreläsningen. Idag var det sista dagen på min LIA. Calle fick ett tack från mitt hjärta och en grön Dalahäst. Den matchar CSK:s logga, jag älskar Dalarna och min favoritfärg är grön. Så i närmare eftertanke var den inte så dum ändå- personlig. Det var nervöst, men känner mig nöjd efter dagens prestation. En härlig färgstark kvinna kom fram efter och gav mycket fin respons till oss båda. Det värmde. Det har varit en väldigt givande LIA. Jag har fått utvecklas som jag önskar och testat mina vingar. Nu är jag redo att anta nya utmaningar, finns en del att se framemot.
Blandannat har jag blivit erbjuden en tjänst på företaget som jag skickade den "otippade" ansökan. Nästa fredag ska vi träffas för vidare samtal. Working 7.00- 20.45...så såg min dag ut i onsdags. Bilen gick 7 från Falun till Sätergläntan, Hantverkskola, i leksand, där vi höll en utbildning i presentationsteknik. Wow vilken natur- åk dit i sommar! Fort hem, byta tröja och upp på Lugnet på möte klockan 18.00. Phuu kände jag när jag kom hem, men det var en mycket givande dag. Idag ser jag framemot en helkväll med Anna, hennes syster och vän. God mat, härligt sällskap- Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon